January 18, 2008

好男人

趁着今天网络快些,走过姐夫的部落,发现他真是一个好男人,好爸爸。在他的网络看到了一小段“I thank God that I finally found her. All my life I prayed for someone like her. I knew I will never find another girl sweeter than her.
I enjoyed talking to her. I always told her, “Baby, come to me. Let me put my arms around you, touch you softly and kiss you gently.” She kept silent. I knew she was shy.
这些话我只会对要挑逗的女人说,他竟然可以对宝宝做出这样的形容,比我还棒,比我还会哄女人,哈哈~

4 comments:

皮皮 said...

我以为他说的是老婆。。

墮天使 - 祥 said...

看來你姐夫的功力比你高深,之前拿來哄你的姐姐,現在拿來哄你的外甥。

你應該學學啦。

kukuciao~ said...

wisteria,老婆是到手的女人,所以不必赞了,哈~

堕落祥,姐夫的是温柔的哄,我喜欢狂野的骗,哈哈~

emilio said...

我也以为他说的是他老婆,无言……

高手!