February 15, 2008

一份没送出的情人节礼物

女人说没胃口,不想到人潮多的地方,不想看到别人双双对对,只有带着女人兜风去。到了一处比较静的地方看夜景。本来在谈心,谈着谈着,杨承琳的暧昧让女人停住了,她说喜欢这首歌,所以大家静静的聆听着。就在音乐连接播放时,播放了缺氧,我不自觉的笑了一声。女人问我笑什么,她那懒洋洋中带点忧伤的神态何其迷人,于是就在她的唇吻了一下。女人退缩了,推开我问“干么?”。突然像做错事的小孩,只能说想尝尝缺氧的感觉。女人突然狂笑,还说我笨的可爱。第一次给女人说笨,很是懊恼。不过看到女人笑到不能自己,突然很开心,好多天没看到她开怀笑了,虽然她一直想掩饰,不过眼神的伤还是可以感觉到。
女人用累做借口要回家了,送她回家时,她拿出了我送上的手链还给我,说“我无法在短时间再踏进爱情,你可以是好朋友,但是你不会是好情人,好丈夫”。
我拒绝回收,本尊送出去的礼物是不可能回收,还开玩笑的说无需以身相许,别把手链当锁链,我也怕被人锁一辈子。本来答应朋友今晚成功把到就去参加他们的派对,现在也没心情去丢脸。
回家的路上感觉心有点痛,是因为失败还是因为我真的动情?打开皮包看到一份忘记送出的礼物,也是不可能再送出的礼物。可能对女人来说那份礼物没价值,但是却是我唯一花了心思的礼物。以前送礼物给女人都只是花钱,从不会亲手制造。一段未开始萌芽的感情就这样玩完了。。。

感谢女人及早让我醒悟,昨夜没得到本尊慰籍的女人,今天我将大开杀戒,身边饥渴的女人你们性福的日子又开始了,哈哈~

9 comments:

墮天使 - 祥 said...

好可惜。

你唯一花心思的禮物。

留給下一位吧。

Anonymous said...

hey man...dont give up!!!

TIME tells everything...

keep showing ur sincerity yet changing...if u really love tht gal!!

wish u best luck in all d way..

Andy said...

yalo...why you so fast give up? and also, you action too fast la. ppl just broken up, where got mood to accept another one? already told you be patient lo...stand by her side...when time goes by, you'll become part of her life if you keep standing by her side...good luck buddy!

Anonymous said...

堕天使,我不喜欢主动追击,下一位看那个女人主动粘上来,哈哈

no name,her words"u wont be a good husband" hurt me a bit,even tat is true,haha~Fr her act,i know i got 0% chance,most important i don wish to b rejected for 2nd times

colby,i don like just stand n do nothing,i reali impatient to after a gal without any response,very tired.I better go back to my free life

Anonymous said...

ok...then thtz ur choice...choose to b happy lor...(mayb it's juz temporary happiness....not forever!)

but i dont think u could b like tht(alone) forever gua???mayb she's d 1 who changes u a lot in d 'love way'..then u wil b totally different minded...c how it will goes....

we all noe u r bird without legs...BUT,despite how high n long d journey u fly..u would get tired somehow...rite??mayb its time for u to settle down...

N we're not saying tht u hv to tk action in this very meantime,but, pls juz dont give up!!

Be a man!!Play d man!!be brave coz nothing gonna stop u forward,but urself....

Anonymous said...

no name,if im tired,i wil stop for a while,then keep on my life as a bird without leg.Mb 1 day wil fly to u place n take rest there for a while oso,haha~
Dont worry,im clear on my own decision,i don like to force,let everythg happen naturally

Anonymous said...

是丞琳你写错了~haha^^
好像被我批中了,你或是所有风流男学习对象。
套句老话我们这种浪子学咩人讲真感情啦。

Anonymous said...

巅马,看来你是丞琳的fan哦!
浪子爱浪子,让我们彼此相爱忘记女人吧,哈哈~

Anonymous said...

我是你的fans才对~哈哈^^